The Ultimate Guide To نمک بدن هلو بیوآکوا

Wiki Article

دسته: اسکراب، ماسک، کرم و ژل پاک کننده و لایه بردار پوست, پوست, درمان پوست برند: بیوآکوا

انواع پوست پوست نرمال پوست خشک پوست چرب پوست مختلط پوست تیره پوست روشن پوست حساس

ما تلاش می کنیم تا همواره بهترین محصولات را به دست مشتریان خود برسانیم. طراحی و توسعه سایت عرشیا پورملک

می توانید از این محصول برای رفع اسپاسم های عضلانی و دردهای ماهیچه ای ( به صورت حل شده در تشت آب گرم یا وان حمام و قرار دادن بدن درون آب به همراه ماساژ بدن) بهره ببرید.

می‌توانید از این محصول برای رفع اسپاسم‌های عضلانی و دردهای ماهیچه ای ( به صورت حل شده در تشت آب گرم یا وان حمام و قرار دادن بدن درون آب به همراه ماساژ بدن) بهره ببرید.

مناسب : انواع پوست پوست نرمال پوست خشک پوست چرب پوست مختلط پوست تیره پوست روشن پوست حساس

خانه / مراقبت از پوست بدن / لوسیون بدن / لوسیون بدن هلو بیواکوا

حاوی عصاره هلو آنتی اکسیدان، روشن کننده، مرطوب کننده، ضد لک

فرمالدئید در صورت استنشاق یا تماس با چشم یا پوست ممکن است اثرات مضری برای سلامتی داشته باشد. این اثرات مضر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک آریانا (فروشگاه اینترنتی پاساژ) می‌باشد.

در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت دورانی روی محل مورد نظر ماساژ دهید، این کار را تا زمانی که نمک زیر دستان شما حل شود ادامه دهید، سپس اجازه دهید سه دقیقه روی پوست شما بماند و درنهایت با آب شستشو دهید.

کراتین یک پروتئین ساختاری است و بنابراین می تواند مو را تقویت کرده و شکستگی را کاهش دهد.

پس از استفاده از نمک کریستالی بدن نیازی به شست‌وشوی پوست با مواد شوینده‌ی دیگر نیست. همچنین با ترکیب نمک بدن و اب و قرار دادن پا ها در آن حمام پا بسازید. این کار راه حلی موثر برای نمک بدن هلو بیوآکوا نی نی سایت شادابی پاها و از بین بردن قارچ های انگشتان پا است.

لایه برداری پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده شده و شادابی و شفافیت را به پوست باز میگرداند. این محصول به علت داشتن عصاره هلو و جنسینگ، کلاژن سازی و بازسازی سول های مرده را تحریک کرده و از خشکی پوست و ایجاد آکنه جلوگیری می کند. این اسکراب به صورت ژله ای بوده و هم برای صورت و هم برای بدن مناسب است.

Report this wiki page